آیا برنج قهوه ای خوب برای بیمار با بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا برنج قهوه ای خوب برای بیمار با بیماری مزمن کلیهآیا خوب غنی قهوه ای برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟ اگر می خواهید بدانید که این پاسخ، برای اولین بار شما نیاز به دانستن روشن برنج قهوه ای است و آنچه تابع آن است.

برنج قهوه ای چیست؟

برنج قهوه ای برنج دانه کامل است. از آن است که خفیف، عطر و طعم دیوانه، و chewier و مغذی تر از برنج سفید است، اما فاسد می رود با سرعت بیشتری به این دلیل که سبوس و جوانه-که حذف را سفید برنج حاوی چربی است که می تواند از بین بردن.

برنج قهوه ای و برنج سفید دارای مقدار مشابهی از کالری و کربوهیدرات. تفاوت اصلی بین این دو شکل دروغ برنج در پردازش و محتوای تغذیه.

هنگامی که تنها خارجی ترین لایه از یک دانه برنج (پوسته) برداشته شود، برنج قهوه ای تولید می شود. برای تولید برنج سفید، لایه بعدی در زیر پوسته (لایه سبوس و جوانه) برداشته، ترک قید آندوسپرم نشاسته ای.

چرا برنج قهوه ای در تغذیه بهتر از برنج سفید است؟

چند ویتامین و مواد معدنی در رژیم غذایی در این حذف و روند پرداخت پس از آن از دست داد.بخشی از این مواد مغذی از دست رفته، مانند ویتامین B1، ویتامین B3، و آهن گاهی بازگشت به برنج سفید اضافه و آن را "غنی"

یکی معدنی دوباره به برنج سفید اضافه نمی منیزیم است. یک فنجان (195 گرم) برنج دانه بلند قهوه ای پخته شده شامل 84 میلی گرم منیزیم در حالی که یک فنجان برنج سفید حاوی 19 میلی گرم.

هنگامی که لایه سبوس برداشته به برنج سفید، نفت در سبوس نیز حذف شده است. روغن سبوس برنج ممکن است کلسترول LDL کمتر کمک کند. در میان دیگر منابع کلیدی تغذیه را از دست داده است فیبر در رژیم غذایی و مقدار کمی از اسیدهای چرب.

آیا برنج قهوه ای خوب برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه؟

از بالا ما می دانیم که برنج قهوه ای غنی در تغذیه است و آن را تا توابع زیادی را در تنظیم وضعیت سلامت، پس از آن خوب برای بیمار به بیماری کلیوی است.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-diet/686.html





:: برچسب‌ها: آیا برنج قهوه ای خوب برای بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مزمن، بیماری های مزمن کلیه، رژیم غذایی CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: